مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 دی 1401 ساعت 20:452023-01-02اقتصادي

پیچ و خم های اداری مانع سرمایه گذاری در صنعت گردشگری می شود


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، گفت: پیچ و خم های اداری روند ایجاد فرصت های سرمایه گذاری را کند کرده است.

- ایسنا/گیلان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با تاکید بر تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری، گفت: پیچ و خم های اداری روند ایجاد فرصت های سرمایه گذاری را کند کرده است.

علی اصغر شالبافیان امروز، 12 دی ماه در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری گردشگری شهرستان مرزی بندر آستارا در محل هتل بین المللی اسپیناس، با بیان اینکه هم افزایی و همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی می تواند صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران را به جایگاه واقعی خود برساند، اظهار کرد: سرمایه گذاری یکی از مولفه های بسیار مهم در پویایی اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه تسهیل مجوزهای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری بسیار مهم است، افزود: سرمایه گذاران نباید در پیچ و خم های بروکراسی اداری سردرگم و بلاتکلیف بمانند.

شالبافیان با تاکید بر اینکه سرمایه گذاران باید بتوانند بدون دغدغه خاطر در تمامی استان ها سرمایه گذاری کرده و دستگاه های اجرایی نیز موظف هستند از آنها با ایجاد شرایط قانونی حمایت و فرآیندهای صدور مجوزها و موافقت اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیچ و خم های اداری مانع سرمایه گذاری در صنعت گردشگری می شود

پیچ و خم های اداری مانع سرمایه گذاری در صنعت گردشگری می شود